دوربین مداربسته دیدبان شهر

مشاوره - فروش- نصب و راه اندازی پروژه های- آنالوگ -AHD-IP-(کارانتی وخدمات پس از فروش با پشتیبانی 24 ساعته حتی ایام تعطیل )

دوربین مداربسته دیدبان شهر

مشاوره - فروش- نصب و راه اندازی پروژه های- آنالوگ -AHD-IP-(کارانتی وخدمات پس از فروش با پشتیبانی 24 ساعته حتی ایام تعطیل )

نکات لازم در خرید دوربین مدار بسته

نکات لازم در خرید دوربین مدار بسته

امروزه در بازار رقابتی فروش دوربین مدار بسته، برندها و مارک های مختلف از کمپانی های بنام و بعضا ناآشنا موجود است که هر یک به نحوی در بازاریابی محصولات خود، آن ها را از معتبرترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی و نظارتی معرفی می نمایند.
یکی از نکات ساسی در خرید دوربین مدار بسته دانش کافی و آگاهی از کارایی و عملکرد سیستمی است که قصد خرید آن می باشد. بنابراین با جستجو و کنکاش و مطلع شدن از قیمت های روز و مطالعه برخی مقاله های مرتبط در این حوزه با پیش زمینه ای درباره کارکرد انواع دوربین مدار بسته چون آنالوگ، تحت شبکه، دید در شب، دوربین مدار بسته دام یا بولت و ... می توان بهترین گزینه را انتخاب نمود. صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک و یا کاربران خانگی، عمده ترین هدف از داشتن دوربین مدار بسته را تامین امنیت محدوده مدنظر در ساعات روز و اداری با مشاهده تصاویری که کیفیت معمول را دارند می دانند. بنابراین برای این طیف از مشتریان که بدیهی است قیمت دوربین مدار بسته از اهمیت بالایی برخوردار است نیاز به بهره مندی از سیستم های پیشرفته با عملکرد عالی و کیفیت تصویر در حد 10 مگاپیکسل نمی باشد و سیستم های از نوع ازان تامین کننده نیازهای آنها خواهد بود. سیستم های مدار بسته برای پیشگیری از هرگونه رفتارهای ناخواسته از جمله خرابکاری و سرقت مفید بوده و اگر شما صاحب کسب و کاری جدید گردیده اید و یا دارای فروشگاه و یا انباری برای نگهداری کالاها و اجناس خود می باشید، این سیستم های نظارتی که در انواع و مدل های مختلف در شرکت پیشرو الکترونیک بهمن عرضه
می گردند، ابزاری مفید برای جلوگیری از آهنگ رفتار خشن از مشتریان ناراضی و کنترل محیط بوده و نیز در بخش مدیریتی سازمان یا ادارات با هدف مونیتور نمودن کارمندان چون ابزاری فعال است که با اسکن نمودن مداوم پرسنل، آنها را به انجام کار حرفه ای تر ترغیب و چون مانعی بر وقوع هرگونه بی دقتی و سستی و اهمال در کار و یا انجام عملی غیرقانونی می گردد. کاربری خانگی دوربین مدار بسته با هدف افزایش امنیت در منزل، قادر است در صورت بروز جرم و یا سرقت با نمایش تصویر و فیلم ضبط شده از صحنه های مربوط به حادثه در نزد پلیس در دستگیری سارقین و بازپس گیری اموال موثر باشد.

خرید انواع دوربین مدار بسته

در میان انواع سیستم های امنیتی، نوع آنالوگ با توجه به قیمت از ارزان ترین نوع این دوربین ها محسوب
می گردد. در این نوع به دلیل کیفیت تصویر پایین تر از نوع HD و روند نصب آن که در مقایسه با
نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه احتیاج به کابل کشی و صرف زمان بیشتری دارد و امکانات و حوزه وسعت عمل کمتری را دربرمی گیرد از قیمت مناسب تری در میان سایر انواع سیستم ها برخوردار است. در ابتدای تصمیم گیری برای خرید دوربین مدار بسته توصیه به بهره گیری از خدمات مشاوره کارشناسان شرکت می گردد تا با توجه به قیمت دوربین مدار بسته و بودجه اختصاص داده شده و نوع کاربری مدنظر گزینه مناسبی در سبد خرید قرار گیرد.

جهت خرید ٬ مشاوره و نصب دوربین مدار بستهتماس بگیرید

دیدبان 09111947152 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.