دوربین مداربسته دیدبان شهر

مشاوره - فروش- نصب و راه اندازی پروژه های- آنالوگ -AHD-IP-(کارانتی وخدمات پس از فروش با پشتیبانی 24 ساعته حتی ایام تعطیل )

دوربین مداربسته دیدبان شهر

مشاوره - فروش- نصب و راه اندازی پروژه های- آنالوگ -AHD-IP-(کارانتی وخدمات پس از فروش با پشتیبانی 24 ساعته حتی ایام تعطیل )

دوربین های مدرابسته آنالوگ نسل جدید

دوربین های مدرابسته آنالوگ نسل جدید

دوربین های مداربسته آنالوگ نسل جدید، یک انقلاب در صنعت مداربسته آنالوگ به شمار می آمدند. در این مطلب به صورت مشروح به این دوربین های می پردازیم.

دوربین های مداربسته آنالوگ نسل جدید شامل چه تکنولوژی هایی می شوند؟

این دوربین ها شامل سه تکنولوژی اصلی تقسیم می شوند:

AHD: یک تکنولوژی آنالوگ آزاد است که معمولا به وسیله برندهای متفرقه مورد استفاده قرار می گیرد.

HDCVI: تکنولوژی انحصاری شرکت داهوآست که برای تجهیزات تولیدی این شرکت به کار می رود.

HDTVI: یک تکنولوژی آزاد است که به وسیله تعدادی از تولید کنندگان دوربین مداربسته از جمله هایک ویژن مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین های نسل جدید آنالوگ چرا به وجود آمدند؟

دوربین های مداربسته آنالوگ تیوی لاینی دارای خصوصیت مثبت فراوانی مانند ارزان قیمت بودن و سادگی در نصب بودند اما یک ضعف بسیار بزرگ داشتند و آن محدودیت در رزولوشن قابل انتقال دوربین ها بود. این محدودیت سبب می شد نتوان دوربین هایی با کیفیت های بالا تولید کرد.

تکنولوژی های آنالوگ نسل جدید امکان دسترسی تا رزولوشن 2مگاپیکسل را برای دوربین های آنالوگ فراهم کرد و تا حد زیادی بزرگترین مشکل دوربین های آنالوگ را مرتفع کرد.

مزایا و معایب دوربین های آنالوگ نسل جدید

همانطور که گفته شد بزرگترین حسن دوربین های آنالوگ نسل جدید بالاتر بودن روزولشن تصویر دوربین ها تا 2مگا پیکسل است. این دوربین ها همچنین با توجه به همخوانی کامل با بستر آنالوگ امکان ارتقا دوربین های آنالوگ بدون نیاز به هیچ تغییر در بستر سیستم را فراهم می کنند.

در مقابل اما این دوربین ها دارای یک نقص بزرگ نیز هستند و آن همخوان نبودن تکنولوژی های آنالوگ است. در نتبجه امکان اتصال تجهیزات در هر تکنولوژی به دیگر تکنولوژی ها وجود نخواهد داشت. این موضوع استفاده از این تکنولوژی ها را تا حدی پیچیده می کند.

انتشارات دیدبان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.